Łączny koszt zakupu dwóch pojazdów, z których każdy ma 150 miejsc, to 49,2 mln zł. Jak podano, łączą one najważniejsze zalety pojazdów elektrycznych, czyli wysokie przyspieszania i brak emisji spalin oraz pojazdów spalinowych wyposażonych w przekładnię elektryczną, jaką jest możliwość poruszania się po liniach niezelektryfikowanych.
Szynobusy mają być dostarczone do końca 2021 r., a co ważne z naszej perspektywy, zostaną one wprowadzone na liczącą 177 km długości trasę Szczecin Gł. – Kołobrzeg – Koszalin, która na ponad stukilometrowym odcinku Kołobrzeg – Goleniów jest niezelektryfikowana.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?